Kärleks semester i Igloo???

 
Övernattning på ishotellet i jukkasjärvi är inget som hägrat för mig...
hur mysigt det än låter, kan ingen övertyga mig om att det inte är
svinkallt i dessa "hotell rum".
 
Nu har Åre gjort en liknande turistsatsning... man ska nämligen få
möjligheten att bo i en igloo på tusen meters höjd i Åreskutan.
 

Det är företaget Igloo Experience som har planer på att låta resa

sexton byggnader i snö på Åreskutan, komplett med bubbelbad

med mera.

 

För 4990 kronor bor man i VIP-igloo för två med eget jacuzzi, egen toa,

välkomstdrink, trerättersmiddag och frukost med nybakt bröd,

 

 
 
.... det ska vara för det nybakade brödet då!!!

Kommentarer
Postat av: SOnEn

Dit ska jag och Sara lätt åka till! :)

Svar: Gör det ni:) men jag föredrar nog ett varmare ställe att semestra på... åtminstone när jag ska sova!!! Men trevlig semester på er båda... när det blir dax!!!
Suzann

2012-09-04 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0