Solsidan nystart ikväll

 
 
I kväll startar "Solsidan" säsong 3... & jag som inte brukar gilla liknande
serier, vet inte hur jag ska kunna bärga mig till klockan åtta ikväll.
 
Så inleds den nya säsongen av Solsidan, Alex och Anna väntar sitt andra
barn och flyttar rätt in i byggkaoset i ett nytt hus.
 
 Renoveringskaoset tär på Anna och Alex förhållande. Det påverkar dem en
del, men de kämpar på som vanligt.
 

Nytt i säsong tre är att Joel Spira och Jenny Silfverhjelm spelar ett nyskilt

par som ska sälja sin gemensamma bostad.

 

Solsidan säsong 3 innebär också att de kvinnliga rollfigurerna får mer plats,

vilket jag tycker kan bli jätte spännande.

 

 

Å så har vi Ove.... jag bara svettas när jag tänker på den här mannen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0