"Låt Stå!!!"

 
 
Kom ni i håg ljudet av en nagel mot griffel tavlan när ni gick i skolan??
Efter det har jag varit lite anti när det gäller just dessa tavlor....
det finns hur många som helst i butikerna & man kan även köpa
griffeltavel färg & måla dörrar & liknande.
 
 
Men nu är även jag inne i griffeltavel världen... har flera stycken &
den som jag har ute på altan ovanför matgruppen är den som
jag gillar mest.
 
Där brukar jag skriva in vad som bjuds på menyn... eller bara
olika säsongs teman.
 
Varför jag ändrat mig???? ... det är för nu finns det "griffel tuchpenna"...
är som att skriva med vattenfärg & det är hur enkelt som helst &
det blir jätte fint.... lite bökigt att ta bort om det stått kvar länge!!!
 
 
Jag brukar köpa mina pennor på bokhandeln.... billigare än på Pandurohobby,
som har blivit hutlösa på sina priser.... lika så andra hobbyartiklar kan man
köpa på leksaksaffären.... myyyyycket billigare!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0