Vårmässan 2012 i Sundsvall



Ja då är vi påväg till Vårmässan på Nordichallen i Sundsvall.
Ska försöka vara ute i god tid, eftersom det brukar vara så´na enorma
bilköer dit.






Men vad förväntar man sig att se på mässan? Ja jag vill helst se
allt om trädgård & få lite extra inspiration.




Inte för att vi är i några Bröllops tankar... men montern för fest &
bröllop... är oxå ett måste... för mig i alla fall.




Min Sambo drar nog åt det andra hållet... han tänker se på bilar med
tillbehör... chiptrimmning låter spännande... Hmmm







Yoga är något annat som dom kommer att visa... & för den som vill lära sig
& prova så hade dom tider för det oxå... något som jag tror att det vore
bra för mig... för att varva ner.




Mat är ett gemensamt intresse som vi har i vår familj... det gäller
både hund, katt & sambo.... så provsmakning kommer det helt klart
att bli.... men sedan kommer vi inte överens riktigt... om vi ska äta
en "Mäss korv" eller en "Mäss burgare"!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0