Vad som gör mig lycklig!!




* Att få känna mig Älskad & betydelsefull

* Att få laga god mat

* Att få bada skumbad

*  Att skriva något inspirerande, även om det bara är jag som tycker det.

* Påta i trädgården

*Måla på allt

* Att vara i stugan i Vemdalen

* Mina barn & barnbarn

* En god natts sömn

* Vänner som är på "sanning"






Från att ha känt mig som en ekorre som ska hinna med allt & ska
klara av allt.. försöker jag äntligen att prioritera om...





Ta det lugnt & inte planera hela tiden... min hjärna har varit full av planer
& allt skulle jag gärna ha gjort på en gång eller ändå bättre...
 gjort dagen före.

Men det är svårt... på måndag börjar jag jobba efter sju veckor hemma.
Men en sak har jag bestämt mig för... att bry om mig själv lite mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0