Let´s Dance Final







 Bara två deltagare kvar I Let´s Dance - Molly Nutley och Anton Hysén.
 Med andra ord.... nu är det den stora Finalen.  Det dags att visa vad de
 går för, danserna på fredag har de nämligen valt själva.



Båda paren ska dansa en standard- och en latindans på fredag. Och så ska
 de framföra en showdans per par. Och det är showdansen som jag längtar
efter lite extra... brukar vara såååå spännande då!!!


  Anton & Sigrid



ELLER....


   Molly & Calle


Ja, vem vinner???? Jag håller faktiskt på Molly & Calle. Det gjorde jag
inte från början.. då var jag helsäker på att Anton skulle vinna...
men nu blir det en jämn match... eller dans!!!






Lyckliga blir den som vinner skon i alla fall.... den skulle jag verkligen
vilja ha i mitt vardagsrum!!!


Vilka tror du kommer att vinna???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0