Jakten på Pallkragar



Har äntligen tagit mig i kragen & handlat mina pallkragar idag.
Tanken var att jag skulle köpa dom på K-rauta, för där brukar dom sälja
jätte billigt... lite defekta, men helt ok för mig.


Men när jag kom dit skulle dom ha 175 kronor styck & dom var verkligen
trasiga, blöta & skitiga.

Åkte då till Plantagen där nya pallkragar kostade 275 kronor... samt något
mindre... så inga Pallkragar blev köpt där heller.



Men då kom jag på att jag sett dom på ÖB... så jag åkte dit...
100 kronor styck & dom var jätte fina.


Nu ska dom bara målas i vitt & ställas på sin givna plats & fyllas med
fin jord. Den ena ska fyllas med kryddväxter & den andra med bara
blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0