Film "Försvunnen"




Såg filmen Försvunnen i går med Sofia Ledarp & Kjell Bergqvist.
Filmen var väl inte unik i sig, men höll skrämsel känslan kvar
från början till slut. Min sambo gillade den inte, men jag tror att
det var att jag identifierade mig så med Malin i filmen... för det
kunde ha varit jag..... eller?







Handling:

Varje år försvinner människor spårlöst i Sverige . Vi läser om försvinnande
 i pressen, men det kommer ju inte hända just oss, eller hur? Malin är en
 kvinna i trettioårsåldern som bestämmer sig för att bryta upp, lämna sin
hemstad och börja om på nytt långt därifrån. En tidig höstmorgon tar hon
 sitt flyttlass och ger sig iväg. Men under en paus vid vägkanten blir
 mardrömmen verklighet. När det verkligen gäller måste man hitta sin inre
 styrka och aldrig ge upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0