Otrohets boken




Runt den 6 mars dimper "Otrohetsboken, 69 tips på hur du bedrar din tjej –
 och kommer undan med det", ner i bokhandeln.


Boken handlar, som titeln avslöjar, om hur man är otrogen utan att åka
 fast och vänder sig främst till killar.


Författaren till den här boken heter Frida Lee Tinglöf & är 21 år.

Idén till boken fick hon för ett par år sedan när jag såg hur många av 
hennes killkompisar som var otrogen men skötte det så otroligt slarvigt.




Jag som inte har någon som helst förståelse för otrohet blir helt chockad
när hon får frågan om hur hon & sina jämnåriga ser på otrohet....

"Det är ingen stor grej, folk pratar rätt öppet om det och ingen reagerar
 särskilt starkt. Man tar det med en axelryckning."


Jag har svårt att tro att dagens ungdomar tar otrohet med en axelryckning...
att vara helt oberörd av att ens parter är med någon annan visar att
personen i fråga måste ha en empatisk störning & det har jag svårt att
tro att större delen av dagens ungdomar har... hoppas jag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0