Snål eller ekonomisk?





Dom senaste dagarna har Ica Maxi i Sundsvall haft en kampanj
med Edet Maxi toalettpapper.

En fyrpack Edets kostade endast tio kronor... & hållhaken var att
som vanligt... du fick bara köpa tre förpackningar.



Min sambo & jag, blev särbos för en stund .. & köpte genast tre
förpackningar var.... det var i månadags.

I morse när jag låg & sov... var min sambo där igen (vi bor nära)
för att köpa Alla Hjärtans frukost... & då köpte han tre till.






På eftermiddagen idag... så var vi där igen... för att jag skulle
handla till mitt "Skolkök"... vi blev särbos igen & ännu en gång
hade vi köpt sex förpackningar toalett papper.

Vi kände oss jätte fåniga... men lite skoj var det faktiskt.

Vad säger man... snåla eller ekonomiska?


Kommentarer
Postat av: angelics

Mest roliga, vi gör samma sak :) sist skulle vi köpa fläskfile när jag skulle ordna svärmors 60 års fest. Max 2kg per hushåll... Vi skulle ha typ 20.... Suck. Började gå framochtillbaks.... Men sedan lastade vi på allt och flörtade till oss ;)

2012-02-15 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0