Pizza kartong med Tapas







Äter inte pizza så ofta, men när vi gör det så blir det ju alltid dessa stora kartonger
kvar... stora & trots att man viker ihop dom, så är dom otympliga innan
 dom kommer i väg till soptunnan.


För länge sedan, när mina barn var små, hade vi en juluppsättninga av
Jesusbarnet i skolan & då kom jag i håg att vi gjorde ängla vingar av
 pizzakartonger... men tanken har kommit fler gånger.. vad man borde
kunna göra med dessa... förutom att kasta dom.







Med rätt styling så är dom perfekta att göra paket av... fylla med en
 hemgjord kaka eller fylla med minnen av alla de olika slag.


Nästa lördag då vi ska på en weekend på Södra Berget, ska jag piffa
 till en pizza låda med bilder från det gångna året vi varit tillsammans.

Sedan ska jag fylla den med små Tapas som vi ska småäta på i Hotell
rummet innan det blir kväll med supé & revy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0