Timmerbil välter i Birsta

 
        
          
 
Åker till & från jobbet på "Timmervägen" & det är otaliga timmerbilar
som man möter, har framför sig eller kör om varje dag.
 
I går så välter ett släp vid nya rondellen i Birsta... & visst kommer det
tankar & funderingar....
 
 
 
 
Många gånger när man åker bakom ett stort släp upplever man att
alla stockar inte verkar sitta fast riktigt. En annan gång möter jag en
timmerbil... som även här åker ut i gruset med släpet & håller på att
tippa!!!
 
När jag är ute & går med min hund så ser jag ofta stockar & rester
från timmerbilar.
 
 
Tycker att det är obehagligt med alla dessa timmerbilar efter vägarna...
det gick bra den här gången, men det hade kunnat varit någon i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0