Återbesöket....




Ja då var mitt återbesök avklarat... & till min förvåning, så var det nog
ett mycket ovanligt läkarbesök.... trodde att det här tar nog fem minuter
... men det tog en & en halv timme.


Största problemet jag har är det här med sovningen & eftersom jag inte
gillar piller, så fick jag en remiss till en "sovtant".

Sjukskriven den här & nästa vecka.... & förhoppningsvis så börjar jag jobba
heltid efter det...  förhoppningsvis. Tror inte att det är så bra att vara sjuk-        
skriven mer än nödvändigt heller.... utan "Upp på hästen igen"!!!!


Visst har jag planer om förändring i livet & lite prioritets ändringar..
men det tar jag eftersom.... planen är tydlig i alla fall.





Att vara så "Jävla duktig" ska jag oxå dra in på... vara lite mer
lagom...men för mig låter det jobbigt, men det är väl en träningssak.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Skynda långsamt!! Jag kommer att börja jobba 25% till veckan. Min läkare tyckte jag skulle göra det en månad och sen öka på. Det tar tid att bygga upp sig igen. Styrkekram!

2012-04-26 @ 17:35:38
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0