Tack.... & i kväll ska jag sova....




Tack vänner, nära & kära för er respons på mitt inlägg, det ger mig verkligen styrka.
Idag har det varit en rätt bra dag med främmande från en arbetskollega & hennes
lilla son... sedan ett tandläkarbesök, men det tillhör ett av livets måsten.





Måndags natten var däremot en riktig mardröm, då jag gjorde misstaget att börja
försöka bena ut mina sk. stressorer... många minnen & mindre roliga saker kom fram
& det var inte så trevligt.


Har en förmåga att lägga obehagliga händelser åt sidan
för att ta fram dom vid ett "starkare tillfälle"... men dom tillfällena har blivit allt
mer få.... istället har dom av någon anledning blivit till en hög.



Men ikväll har jag en annan taktik... andas in... andas ut & börja med fötterna...
.. nu ska ni sova... sedan knäna... nu ska ni sova... ZZZZZ

Ni får höra om det funkade i morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0