Så var Idol igång igen!!!

 


I går började Idol igen Halleluja!!! & den här gången med en nästan
helt ny Jury. Jag brukar inte gilla stora förändringar, men den här
konstallationen gillar jag.

Andreas Carlson som hoppade av i fjol tycker att det är för mycket med
fyra stycken... men där kan jag inte hålla med om... det här är superbra.


 Moa 17 år gick vidare.


Alexander Bard har inte heller varit någon favorit för mig... men om några
program tror jag att jag kommer att gilla honom oxå.




  André kommer att gå långt.





Gårdagen var väl som alla andra starter i Idol... men jag kommer att
sitta som klistrad i kväll oxå.... hoppas bara att det inte regnar...


... för här i Vemdalen fungerar inte antennen på tv vid dåligt väder:


Kommentarer
Postat av: ejmis

Dåligt med ögongodis i juryn bara nu när Andreas inte är med. ;)

2011-09-05 @ 13:27:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ekorrstina

Bäst var igår på Breaking News med Filip och Fredrik, när de var lika skallig som den manliga delen av juryn! Alla har varit skallig förutom vackra Andreas! Amusant tyckte jag!

2011-09-07 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0