SNÖ of Sweden


Nu är det nära till min födelsedag... & snart även jul... så det är dax
att skriva önskelistan över vad jag kan tänkas önska mig...





Elizabeth Taylors rubiner, safirer, smaragder och diamanter ska säljas
 på auktion i december. Christies räknar med att få in minst 30 miljoner
 dollar för de 269 smyckena, de flesta gåvor från Richard Burton som
 hon var gift med två gånger.


Ytterligare omkring 20 miljoner dollar ska tas in på kläder och annat
 från stjärnans filmer. De mest imponerade föremålen visas nu på en
internationell turné. En del av pengarna från auktionen går till
 Taylors aidsfond.



Så pengarna går ju faktiskt till ett gott ändamål... om det nu är någon
som tänker köpa ett par örhängen eller liknande.





Nu vet jag inte om jag direkt vill ha några av Tailors smycken...
men på önskelistan står nog ett halsband från SNÖ of Sweden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0