Måla läpparna vid rödljus.





När jag kör bil & det blir rött ljus brukar jag måla läpparna... eller
så passar jag på att fila naglarna.

Många bilister (män) som ser detta ruskar på huvudet... & bara det gör
att jag inte kan låta bli att fortsätta med det.

Men är jag ensam att göra liknande saker i bilen????





13 procent skickar sms när dom kör.
12 Proxent läser eller skriver mail.
10 procent läser tidningen.
5 procent rakar sig.







72 procent äter & kör bil samtidigt.
29 procent har kysst någon gång under bilkörning.
15 procent har haft sex.
25 procent fixar håret eller bytt kläder.





Så att jag målar lite läppglans vid rödljus... är en baggis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0