YSL eller Angel star by Nivea



YSL Nude Pink... finns i lite ljusare också Nude Beige, men den här färgen
gillar jag....

... tidigare har jag haft mörkare färger, men numera har jag alltid mycket l
ljusare färger som just rosa.

Nu har inte jag råd med YSL... men kan kanske önska sig!!!




Men budget modellen är Niveas "Angel star"... inte nog med att färgen
är ljust rosa & skimrande... den luktar även super gott... & mycket
billigare än Nude pink.

Serien Angel star består av fyra delar: Duschcreme, Body Lotion, Deodorant
 och  Lip Care i svagt rosa. Det ger knappt någon färg alls, men desto mer
skimmer. Att den även har solskydds faktor 10 gör den inte sämre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0