Vill ha!!!!



Har glädjen att äga en större klädkammare... som är under planering
& ombyggnad till att bli mitt nya dressingroom.

Som många av er vet går jag lite då & då på loppisar & det som står
högst i kurs nu att hitta är en "dressing room stol"...

... som man kan sitta på & titta på alla sina skor... & prova sig för.

Den här är ju helt optimal!!! smal,  lång & sittvänlig... & inte snacka om vad
vacker den är...

Hittade den på Åhlens Home från 2010... (finns naturligtvis inte kvar nu)..
men någon kan ju bli less på den... sälja den till fyndlagret.. & så kan jag
liksom hitta den där....

Önsketänkande, men jag är possitivt lagt... så klart ska den här bli min...
till mitt nya Dressingroom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0