Åsas egen Fritids resa!!!!




Jag är ingen direkt politisk debatör, men man kan ändå inte låta bli att följa
resonemanget om nyvalde S-partiordföranden Håkan Juholts särbo, som är
dömd för bedrägeri mot sin tidigare arbetsgivare Fritidsresor....

I slutet av 2007 befanns Åsa Lindgren skyldig till bedrägeri och fick villkorlig
 dom och dagsböter för brott som bestod i att hon vid elva tillfällen genom
 oriktiga uppgifter till Fritidsresor kommit över sammanlagt 45.908 kronor.
Fritidsresor avskedade naturligtvis Åsa Lindgren när brotten uppdagades.


  Åsa & Håkan



Men hur ser väljarna på det här? Vissa tror att det inte påverkar hans
popularitet  
& skapar istället sympati för Håkan Juholt... vissa tror även att
det kan vara till en fördel... hur tänkte dom då???

Har inga åsikter alls när det gäller Juholt... & dom ev. åsikter jag har...
återkommer jag om senare, men helt klart håller jag inte med om att
det inte har någon betydelse vad hans "flickvän" håller på med...
han är för det första jävig... & skulle gömma henne bakom ryggen..
nästa gång hon behöver extra "shopping pengar".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0