Jag tar nog ett bad....




Tänk att man aldrig blir för vuxen för att älska att bada skumbad!!!

Det bästa med min nya lägenhet var just att det fanns ett badkar...
& badrummet är dessutom stort så att det går att möblera med
diverse piff!!!





Det finns inget som är så "belönande".. avslappnande & så lyxigt
som just ett varmt skumbad!!





Som många vet älskar jag att gå på loppis & när jag hittar små rosa burkar,
porslins korgar eller glasburkar... köper jag dom för några kronor & fyller
dom med rosa badsalt, badkulor & badbomber.

När jag fyller år, är det just badskum & babomber jag önskar mig... därför
brukar jag ha så jag klarar mig ett tag.







Söta, snygga flaskor med lukta gott kan jag inte heller låta bli att köpa!!!



Jag har ett stort fat fyllt med olika fina ljus.... så fint sken i badrummet.

Något som kan fattas nu? Näää... eller?






... kanske jag tar ett glas med vittvin, fruktsoda med frysta hallon!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0