Judit & Judit




I samarbete med Comhem har stylisten & designen Sarah Widoff låtit
kreativiteten flöda kring hemmets ständiga fasa... gamla sladdar &
teknik tillbehör.

Hennes insperation har varit Judit & Judit karisma blandat med
Sandra Backlund, Hussein Chalagan, Bea Szenfeld & även en
klassiskt robot.

I en tid då enkelhet & minimalism står i fokus inom både mode
& inredning är sladdar något det flesta försöker dölja.

Trenden pekar på att produkter som ersätter sladdar & otaliga fjärr-
kontroller går en ljus framtid till mötes, medan de gamla elektronik
tillbehören går att använda till annat.

Jag kan inte annat säga än att jag älskar den här reklamen med Judit
& Judit.... & jag som är totalt värdelös med teknik... börjar få upp
ögonen vad jag vill ha hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är heeetl frälst i dem!! Genier som kommit på dem.. jag sjunger fortfarande bredband låten.. Älskar den =)

Lyssna

http://www.youtube.com/watch?v=nzrkh6hMPs8&playnext=1&list=PL54E3A1FC1437D0FC

2011-03-25 @ 01:28:11
URL: http://shittywords.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0