Cykel säsong

 

Våren är på gång i stora delar av landet, vilket får snön och isen på cykelbanorna
att så sakteliga smälta undan. Det gör att fler plockar fram sina cyklar. 20 procent
 av svenskarna planerar att köpa ny cykel i vår, enligt en ny undersökning.

På näthandelssajten Blocket har det gjorts 500.000 sökningar på cyklar bara
under mars månad.



Genomsnittspriset för en damcykel på Blocket är 1.500 kronor. En herrcykel
 kostar i genomsnitt en tusenlapp och en barncykel omkring 500 kronor.




Cyklade mycket förr & då menar jag förr!!

Egentligen borde man köpa en cykel med dagens bensinpriser..
& inte prata om vilken kondition man skulle få..

Men min rumpa fixar inte denna tortyr!!! Så jag fortsätter att köra
runt med min lilla Bmw där "sadeln" är betydligt mjukare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0