Byta batteri.....




Förra sommaren köpte jag den här lilla "bling-bling" klockan.

Bloggat om den tidigare... men tar upp det igen. Många av mina väninnor
har just liknande, men av kända märken & även då naturligtvis ett mycket
högre pris. Min köpte jag för 129 kronor & fick då reda på att det nog
inte gick att byta batteri.

Men då tänkte jag att det var en mode nyck (händer för mig med jämna
 mellanrum) & att jag ändå bara skulle ha den under en kortare period... men
 så blev det inte & jag bara Äääälskar den!!!

Idag provade jag att lämnade in den för batteri byte & Vips!!! var det klart!!
Med tanke på vad batteri byten kostar... så är jag glad att jag köpte en
billigare variant av klocka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0