Semestern fortsätter mot Stockholm



"Tobbes Resor"... låter spännande... undrar vart den bussen går?

Den här semestern har verkligen innehållit massor... allt från hembyggds
gårdar, midsommar buffér, Fjällsemester, Junsele, måla, trädgårds arbete,
& nu resan mot Stockholm med buss.





Vädret kommer att bli underbart enligt metrologen, så jag ser verkligen framemot
att strosa i gamla sta´n, dricka vin på någon ute servering & kanske ta en båttur
i stockholms skärgård.




Valet att ta buss ner & inte tåg var för att det var billigare & det tar ju inte så
mycket längre tid. Jag har redan laddat med melon i skivor som jag ska ha i
en påse... som jag kan äta på när jag läser min nya deckare.

(Prova att frysa in vatten melon & mumsa på i solstolen... super gott)






Vi har bestämt oss att vi inte ska ha en massa måsten på den här lilla
semester resan. Vi ska bo två nätter på hotell & äta hotellfrukost & bara
njuta av ledigheten.






Men inte en Stockholms resa utan lite shopping... en dag eller så. Som tur är så är
mitt rese sällskap jätte duktig att gå i affären & det är inte så vanligt när det
gäller män... men vissa har tur!!!!






Så på onsdag nästa vecka bär det av... en resa med Tobbe till Stockholm!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0