"Pappa Macka"





Våran familj är lite som familjen Barbapappa.

Barbapappa & Barbamamma...
... sedan från vänster kommer...Madelene, Simon, Sarah, Angelica,
Andreas, Jag & Benjamin.

Huvudpunkten har blivit att vi med jämna mellanrum åker hem till mamma
& pappa... & idag var det min tur.






Alla i familjen har väl något speciellt som man vill ha när man kommer
dit & till allas glädje, så finns det alltid det man önskar i kyl eller frys.

På önskelistan brukar det vara rabarber kaka, morotskaka eller som
för mig.... "Pappa macka".

En smörgås på knäckebröd med allt som finns i kylskåpet.
Idag var det ädelost, svartvinbärsmarmelad, ostskiva, salami, basturökt
skinka, tomater & gurka.

Det är det godaste jag vet att få när jag kommer "hem"

Tack mamma & pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0