... som inget hade hänt....



... Och inte har jag hunnit förbereda mig heller.... med att se världen utan
mina solglasögon.... för just idag... på min första arbetsdag efter semestern
.... så regnar det... hela dagen... & visst måste man få säga att det är lättare
att gå till jobbet första dagen efter semestern & att det störtregnar än att
solen hade lyst hela dagen??






Det första jag gör när jag kommer till jobbet, är att väga mig... för så mycket
som jag ätit denna semester vet jag aldrig att jag gjort.





Det har varit glass, korv, hamburgare, godis, pizza, öl, vin & en massa middagar
med både förrätt, varmrätt & efterrätt.

Vågen visade på en uppgång på ett kg????? Jag fattar ingenting!!!



Så vilken bra start på min första dag... regn & ingen direkt övervikt.....
& övrigt hur har dagen varit....

.... på jobbet var det som inget hade hänt... som vanligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0