En lila vår




Trots massor med snö ute... vill åtminstone jag har lite vår inne & det
enklaste sättet är att byta allt i köket till lila.


Lila gardiner hade jag sedan tidigare.. men som extra "piff" var jag på
Ikea  & köpte två lila fönsterlampor för 79:- styck.


Med lila prydnads stenar från Buketten gör jag olika arrangemang av...
.. lägger på botten i en ostkupa av glas, stör över jorden  i blomkrukan
på bordet.



Lila ljus & servetter... sedan har jag full Vårkänsla i mitt kök...
... kan jag har missat något?





Ja.. kanske en bukett med lila tulpaner nu till helgen!!!

Välkommen våren!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Supersnyggt blev det i det lila köket!

Men jag e ju oxå helt tokig i lila... men håller mitt till sovrummet ja =)

2011-02-01 @ 00:17:23
Postat av: Svar till Angelica

Tack Angelica både för kommentar & beröm!!! Ditt sovrum är helt underbart också/Kram

2011-02-01 @ 19:23:59
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0