8an på listan???

Normal text Stor text Extra stor text
”HAN ÄR FANTASTISK” | Agneta Sjödin och tidigare ”Big brother”-deltagaren Peter Svensson är tillsammans. Paret inledde förhållandet – via Facebook. ”Det känns vackert och väldigt bra”, säger Agneta.

Man får vara glad att man inte är kändis...

Nu har Agneta Sjödin hittat en ny kille kan man läsa i media & i samma veva
presenterar man vilka hon haft tidigare...



1. Robert Jönsson.

2. Per Alkebäck, gifta 2006–2009.

3. William Moberg-Faulds.

4. Tony Fernandez, Jannike Björlings ex.

5. Niklas Strömstedt, har en dotter ihop.

6. Runar Sögaard.

7. Csaba Czinkoczky.






Och inte väljer hon dom med våg direkt heller... den här gången har
hon hittat sin nya genom facebook.. en fd medverkande i Big Brother...
Peter Svensson 32... Han blev ihågkommen för att efter en extrem blöt
kväll först kissa på mattan i huset & därefter i sin egen resväska!!!






Som sagt... jag är glad att jag inte är kändis...  själv har jag fullt upp
med att styra upp mina relationer... utan att någon lägger sig i... men
det är väl vad som följer med kändis skapet.. både på gott & ont!!!

Så lycka till Agneta & låt inte Peter hamna på list 8:a nu!!!

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0