Bli rik på X 2000 försening!!!











Det finns ingen så är så emot spel & dobbel som jag & sannorlikheten
att jag skulle satsa en krona på en vadslagning är princip omöjlig....





Många av mina bekanta spelar på det ena efter det andra & vinner ibland
lite pengar & då brukar jag säga... -Jag vinner aldrig!!! Men man kan ju
inte vinna om man inte satsar!!! Nu har jag hittat något som jag kan tycka
är en rätt kul grej... som jag kan tänka mig satsa en hundring eller så...





... Nämligen X2000 försenings tider... kommer dom i tid eller inte?

Spelbolaget Ladbrokes har satt odds på om lördagens X2000 mellan Malmö Central
och Stocholm Cenbtral kommer i tid eller inte. Tåget ska avgå klockan 9.17 från
Malmö och anlända till Stockholm klockan 13.39.




Våra kunder kan även spela live i sina mobiler eller datorer på tåget, där oddsen
 ändras konstant under resans gång. Detta är ett helt unikt spelobjekt och något
vi tror kommer bli väldigt populärt, säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef.

Här är tågoddsen:



 
X2000 från Malmö C 9.17 till Stockholm C 13.39, lördag 15 januari 2011:

I tid: 8,00

1-5 minuter försenat: 3,00

6-14 minuter försenat: 2,50

15 minuter eller mer försenat: 2,40






Så nu blir det till att satsa lite pengar... & jag tror att resenärerna kanske
kan sitta på sitt "försenade" tåg & för en gång skull tänka...

... Hoppas dom är försenade... hoppas att dom är försenade... hoppas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0