OnePiece ute på krogen???



Det nya modet som kommit med den sk. OnePiece eller som jag kallar den för...
Vuxenpyjamas!!!

Den har slagit igenom i Sverige med stor kraft & med priser som man inte
annat kan kalla för hutlösa, vilket kan kanske resultera i att man använder
dom inte bara hemma & myser i (som jag tycker att man kan göra) utan man
tar även på sig dom när man ska ut på puben eller som jag nu har sett vid
flera tillfällen... på Afterskin i Vemdalen!!!


Och det är inte bara tjejer utan även killar som kommer fram till
baren & beställer en öl i vad jag tycker..,. bara pyjamasen!!!



Det är rätt många år sedan man hade dresscode på krogen... man
fick inte ha träskor på sig & inte heller trasiga & nötta jeans...

Men det är ta mej tusan dax igen!!! Har man inte mer vett hur man
klär sig när man går ut & tar på sig en pyjamas... så kan det vara
dax med ett dresscode igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0