Vissa drömmar....




"Theselby @ Karl Lagerfeldt"



Vissa drömmer om att ha råd med den där extremt läckra stolen, det där fina köket,
eller kanske ett helkaklat badrum. Jag drömde länge om en walk-in, en fet sådan.


 När jag väl hade råd att skaffa mig en lägenhet med ett extra sovrum över fick
 rummet snabbt förvandlas till en walk-in. Men det var inte så kul som jag hade
 föreställt mig. Kläderna fann bara ännu märkligare ställen att skrynkla in sig på.

Nu är drömmen uppfylld & således även borta. Så jag rannsakade mig själv och  uppfyller
 min andra dröm... en ny trädgård.... men nu är jag helt enkelt så bra på att uppfylla
 mina drömmar att jag själv inte riktigt hinner med. Därför har jag skaffat mig ett mer
 långsiktigt mål... böcker från golv till tak. Det kan jag liksom jobba på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0