Ja.. då har man shoppat... igen!!!!




Får aldrig kataloger i min brevlåda.. kan bero på att jag varken beställer kataloger..
eller när jag få gånger äger en... så beställer jag inte... utan bara tittar.

Men idag så hittade jag nya H&M katalogen på jobbet.. & jag skulle kunna beställa
hur mycket som helst. Sååå mycket snyggt.




De flesta vet vad jag älskar allt som har frans. Hittade en brun fransväska..
den bockade jag av direkt.. MÅSTE ha!!!

Stövlarna var också jätte fina.. kjolar, massor med linnen... färgerna var
i mjuka pasteller, även  utsvängda jeans.. som jag gillar.

... stövletter, brun skinnjacka, beiga stövletter, småmönstrad klänning i
leopard, beige kjol... m m... har jag beställt!!!

Varning!!! kataloger kan vara farliga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0