Snö, snö, snö




Tanken var att jag skulle till Vemdalen idag på morgonen & trots att snöovädret
lagt sig & solen skiner här i Sundsvall så är vädret i Vemdalen det samma.




Att köra 24 mil i snöstorm eller snöröken som blir från långtradarna
är jättejobbigt...






Enda fördelen är väl att man inte behöver vara orolig att man blir
fotograferad i någon fartkamera....




Hade verkligen sett framemot den här resan eftersom Rydell & Qick spelar
uppe på skalet, men det kommer ju en vecka sex nästa år också!!!






Stugan står ju kvar... så vem vet.. nästa helg kanske jag åker upp!!
Tacokvällen som var planerad... tar jag hemma istället..






.. framför tv:n & Let´s Dance.. vem vet.. kanske jag får lite sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0