Solsidan interiörer till Uscados

 

När man tittar på solsidan så känns det väldigt bekant. Interiörerna känns
liksom bekanta på något sätt... om du inte har märkt det så titta på nästa
avsnitt!!!



Mickan och Fredde har ett typiskt överklasshem av vår tid. Bländande vitt,
 Howardsoffor och fåtöljer med svarvade ben och mässingshjul i vardagsrummet,
 stora vaser med färska snittblommor och matchande skära kuddar, prunkande
 vita orkideer & rejäla vitrinskåp. Och runt matplatsen har dom klädda vita stolar & ett 
väl tilltaget bord med plats för stora middagar. Statusbingo it is.

Solsidan inredning


Hemma hos Alex och Anna är det mer retrobohemiskt inrett med designklassiker
 som PH-lampan, svarta Myranstolar och Ellipsbord. Man skymtar också vintagetextilier
 stora mörka bokhyllor, en brun plyschfåtölj och en rejäl soffa i vardagsrummet.
 Och säsong 2 verkar Anna flirta med Indiska. Och säkert går det att identifiera fler
 saker, så som sagt. Håll utkik ikväll så kanske vi kan hjälpas åt att lista fler detaljer
 från inredningen och miljöerna i Solsidan till de läsare som varit nyfikna på detta.




Hur många har börjat med att använda sig av Uscados poäng för att "förbättra"
relationen???

Nu lever inte jag i någon relation.. men jag tror helt klart att mina tidigare
relationer inte har fungerat pga att Uscados poängen inte då var uppfunnen...

.. men i min nästa relation... ska jag börja med Uscados från & med dag ett
så kommer det att funka... såååå bra poäng system!!!









**Passa barn hela dagen = 3000 uscados
**Vara gravid hela tiden = 6000 uscados

**Låta bli att dricka vin mm. = 6000 uscados/vecka
*Lyssna på när maken pratar om ev bilköp = 8000 uscados

**Sköta tvätt/strykning = 2000 uscados
**Jobba hela dagen = -3000 uscados

**Påpeka att min uscado-växellista är felaktig = -10.000 uscados

För er som känner att det förmodligen även för er kommer att fungera...
kan ni gå in på www.uscados.com






Laga en trerätters middag   6000 uscados
med "tilbehör" 12000 uscados

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0