Livskvalitet




För vissa kanske det är att köpa ett klädesplagg man gått och suktat efter.
 Andra kanske får samma känsla efter ett riktigt bra träningspass... Men i min värld är det
 här vad jag kallar livskvalitet. Att kunna njuta av riktigt god mat och lägga ner lite tid
och kärlek på tillagningen - trots att det faktiskt bara är till en själv.

Men ibland vill man göra det lite enkelt för sig... & då gjorde jag en ostbricka till mig
själv... & för mej är det lyx... för mig är det livskvalitet.

* Primadonna – Holländsk hårdost

* Brie Chateau – Fransk vitmögelost

* Conquerant – Fransk grönmögelost

* Altesse – Franskt rödkittsost

* Kex

*Fikon

* & pappas plommon marmelad

För under hundralappen blev fredags kvällen helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0