Hur shoppar du?



Försöker vara prismedveten i de flesta inköp jag gör.. men visst finns
det undantag... men tar man lite tid på sig & jämför så hittar man ofta
liknande modeller.


När jag hittar ett glas som kostar 40 kronor för två istället för 300 hundra..
då säger jag till mig själv... Suzann du har tjänat 260 kronor!!!



När det gäller kläder & man ska köpa något som man vet att man ska ha
i flera år eller som ska hålla för slitage... då bör man kanske använda sig
av dom pengar som man "tjänat" i tidigare affärer...





Men gillar man köpa lite trendigare... något som är för säsongen...
tycker jag helt klart att man ska köpa det som är budget!!!
Och då har man ännu en gång tjänat... fast man är snyggt klädd.


Och nu är det hel inne att handla på sekond hand & där kan man verkligen
göra "klipp" på märkes varor!!

Många säger att märkes kläder har bättre kvalitet... men det var kanske
förr... nu kan jag inte säga att dom håller dom måtten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0