"Home Alone"



Rusta säljer en pumptvål & handkräm som heter "Home Alone" som jag
använder när jag tvättar av mig mitt smink.

Jag har provat med massor med olika produkter sminkbortagning, men jag
tycker att jag får gnugga så för att få bort allt & det är inte bra.


Men nu har jag kommit på att jag använder dessa två produkter. Jag tar helt
enkelt två bomulls pads & duttar först lite tvål & sedan krämen... trycker ihop
dom & sedan är dom klara för att tvätta bort sminket.



Jag målar mig rätt mycket med både eye liner & mascara & då vill man att det
ska vara lätt & gå fort att ta bort det med & det här fungerar så bra, utan att
torka ut huden eller slita på den känsliga huden under ögat.

Sköljer sedan ansiktet med varmt vatten & sedan kallt. Klart!!! & du kan känna
den mjuka känslan av krämen som ligger kvar runt ögat.




Den kostar 19 kronor & är dessutom snygg att ha framme, finns i tre olika
färger... jag har den rosa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0