Rynkfri med getingstick????




Har inte så mycket rynkor, för min ålder.. men visst börjar dom
komma även för mig!

Men frågan är... vad skulle man göra för att slippa dom?
Vad skulle Du göra för att dina rynkor skulle försvinna?




Kan du tänka dig att bli stucken av ett bi, för att se lite yngre ut?



Snart finns det även ute i handeln.
Forskare har visat att bistick
kan öka produktionen av collagen i kroppen.
Collagen ger huden
elasticitet och gör den mindre känslig mot bland annat solskador.



Ansiktsmasker som innehåller bi-gift har i flera år varit en av
 kändisarnas absoluta favorit, men den typen av masker har bara
 funnits på exklusiva salonger och SPA anläggningar.




Nääää, inget för mig.... men kanske ångrar mig om det blir
riktigt illa...

Kan börja med den här sparbössan.....

Sparbössa i retrostil med texten "Saving up for botox".
En kul present till den som letar rynkor i spegeln eller
 den som börjar komma upp i åren.


Årets Julklapp kanske!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0