Blinkande Julbelysning




Nu som sambo, så kommer första "testet"... hur jul ska vara eller inte
vara!! Inte så att vi blir ovänner eller så... utan det är små saker som
jag aldrig förstått.... det här med färgade lampor ute.. & ännu värre...
blinkande så´na. Kan tänka mig vita, men där går gränsen.





Lite dåligt samvete har jag väl haft, men det gick fort över...
men det är som dom brukar säga "Somliga straffar Gud
på en gång"...

Min "kära" granne har nämligen satt upp en blinkande stjärna
som dessutom ändrar färg hela tiden... mellan våra altaner..
det är bara en plastvägg som skiljer oss åt... & där har han
hängt upp den!!!







Så nu blinkar hela min framsida... God Jul... God Jul.. God Jul....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0