Ättika & Fun light




Har rätt mycket plattor på tomtens framsida & med det så blir det ogräs
mellan... det rensas, skrapas & sprutas med Roundup... men intet fungerar
& mest är jag förvånad att inte Roundupen fungerar fast den har så gott
renome.





Men nu har jag lösningen på allt... nämligen Ättika.
... med vanlig blomspruta sprutar jag på allt ogräs & bara över
natten är allt borta... bara att sopa bort.


Ättika fungerar oxå på myror... & något mer som fungerar på myror
är min favorit dryck... nämligen Fun light... Aspartam torkar nämligen
ut myrorna & dom dör.




Nu kommer en fundering... om den torkar ut myror... hur blir den då på
mig som dricker sååå mycket Aspartam????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0