Lägenhets visning med halväten frukost...

Det räcker inte längre med minimalistiskt städade hem och en bukett liljor.
 En ny generation mäklare och stylister skapar nu bostadsannonser med
obäddade sängar och halvätna frukostar.




Redan för ett par år sedan konstaterade våra mäklare att köparna är
trötta på så kallad homestyling. Köparna genomskådar det, de är
 klokare än så.




Att sticka ut ur bruset på bostadsförmedlande sajter som Hemnet och Bovision kan
 vara nog så svårt. Många bilder är tagna med vidvinkel och visar ljusa, fräscha
miljöer där stora blomsterbuketter dominerar.


Jag vet inte om jag är redo för det här... jag vill nog komma in i en lägenhet som
är tillpiffad & en svag doft av nybakta bullar känns när jag kommer in igenom
dörren....






Tomas Backman på mäklarbyrån Fantastic Frank, har tagit konceptet ett steg längre.
Tillsammans med sina kollegor skapar han miljöer där sängen är obäddad, tidningar
 kan ligga på golvet och en halväten måltid står i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0