Vem vill ha en Björn Kram?



Varit i Fjällstugan i Vemdalen några dagar för att kurera mig med lite
fjäll luft i hopp om att bli frisk fortare.

När jag kommer till stugan kan jag tydligt se att det varit någon som
gått i runda ringar över hela tomten i höggräset. Grannarna berättar att det är
extremt mycket björn där nu & dom drar sig ner till stugorna nu när jakten
börjar, för att söka skydd.

Vadå söka skydd!!! Vem känner inte att man behöver extra skydd under
jakten om björnarna bosätter sig utanför min dörr.

Inget möte med någon björn i helgen, men lite pirrigt var det... för det är totalt
mörker... bara stjärnorna lyser upp himlen.

Så vackert... så man glömmer lätt björnen för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0