Vad är frukost för dej?



Vad är frukost för dej?

Jag är dålig på att äta frukost, fast jag vet att det är dagens viktigaste mål.
Har en "plan" att jag ska börja med havregryns gröt igen... men det är bara en
plan just nu!!




Har alltid haft en förkärlek till "hotell frukostar". Jobbade under en period
som tågvärdinna på X2000 & då var en av höjdpunkterna just frukosten.




Men är det verkligen själva buffén man längtar efter... alla utbuden/valen?
eller är det känslan att få något serverat & framdukat?

Nu älskar jag scrambled eggs med bacon, men en frukost bricka med en
kopp kaffe, rostat bröd med marmelad & en ros...

... det är nog att det är framdukat när man vaknar som är det godaste!!!

Vad tycker du?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0