Fotomodell för den dag!!



Vad kan man göra på Stadshuset på en Söndag?



Jo... om man har tur... som jag nu råkade ha, för en gång skull!!!
Så har jag blivit inbjuden på en styling.. helsminkning med tillhörande
fotografering. Sååå spännande!!!

Det är mina döttrar som har ordnat det hela & vi hoppas även att kunna göra
ett gruppfoto av oss tjejer!!!



Funderar redan vad jag ska göra med alla bilderna????
Hmmm kanske skapa min första portfolio på äldre dar!!!



Ringer naturligtvis till min frisör för att få en färgning av håret...
vad får man för svar?? Inspelad röst.. med semester stängt???
Hallååååå, kan väl inte ha semester när jag ska göra min
första portfolio!!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Kanske dags att prova en annan frisör då ;)

2010-09-15 @ 23:27:47
Postat av: Anonym

Det finns två man är trogen emot... sin man & sin frisör... dom byter man aldrig ut... eller?

2010-09-16 @ 21:31:54
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0