Tiramisu på burk



I dag på eftermiddagen kom en av mina arbets kollegor & ger
mig en burk med Tiramisu.

Han tycker att det ser ut som om jag skulle behöva en samt att
han tyckte att jag var värd en så´n.

För det första visste jag inte att man kunde köpa små
glasburkar med denna lyckobringande sötsak.

& för det andra undrar jag vad han menade med att det
så ut som om jag behövde en Tiramisu???

Hur ser man ut så???

Tack snälla!!! för vare sig jag var värd den eller såg ut
att behöva den... så var den ljuvlig & gav ett lätt lyckorus.




Caffè Dolcetto
Kyrkogatan 8
85232 Sundsvall
Telefon 060-61 77 70

Här fixar vi de läckraste mackorna, med utsökta råvaror. Parmaskinka med
lagrad taleggio och fräschaste ruccolan på nybakat bröd. Eller salami med
soltorkade tomater och gorgonzola på knaprig ciabatta. Kan det bli bättre?
I Galleriet har du möjlighet att ha mindre möten och äta avskilt. Frukost,
lunch eller eftermiddag. Vi serverar det som passar för stunden och rummet
 har plats för 16 personer.  Titta in till oss på Dolcetto. I vackra, genuina
 lokaler i centrala Sundsvall.

Jag vet även att dom har världens underbaraste Pesto. Du kan till och med
ta med dej en egen burk, så fyller du bara på & betalar för hur mycket du
vill ha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0