Dansfeber



Nya tv4a sattsningen Dansfeber har fått dålig kritik bland tvtittarna.
I lördags passade jag på att titta & tyckte att själva konceptet var jätte
underhållande MEN... Kattis Ahlström var en katastrof fast hon borde vara
en rutinerad tv kändis. Juryn verkade också inhyrd efter receptet...
"Man tager vad man haver".

Satt ensam i min fjällstuga, helförkyld & skrattade så jag höll på att trilla ur
soffan, när Ronny Svensson dansade utklädd till Micale Jackssons Thriller.
Å så klart vinner han med den!!!!




Tänker jag titta nästa vecka? Helt klart JA!!!
... men försök att träna på replikerna Kattis!!!!!


Kommentarer
Postat av: Baldereli

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-09 @ 14:11:34
URL: http://baldereli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0