Julkalendern 2010




Julkalendern har nu kommit ut i butikerna trots att det är över
en månad kvar innan starten i tv.

Själv tycker jag att kvaliten har varit sisådär dom senaste åren
när det gäller barnkalendrarna & minnen tillbaka till tiden när
teskedsgumman gick i tv. Men året kalender kan vara något...
vi får väl se!




Julkalendern 2010 heter "Hotell Gyllene Knorren" & handlar om familjen
Rantanen som är trötta på storstadslarmet och köper ett charmigt gammalt
 hotell på landsbygden.Tittarna kommer att känna doften av Astrid Lindgren,
 blomsterängar, Emil i Lönneberga och Pippi. Bara trevligt, mysigt och varmt.

Medverkande: Peter Engman (pappa Roger), Maria Sid (mamma Ritva),
 Linnea Firsching (Isadora), Buster Isitt (Ingo) med flera.


Kommentarer
Postat av: Pyret



Hej!



Här är jag, den riktiga Pyret, med min helt nya hemsida.

Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren"

Kika in till mig vetja!

2010-10-22 @ 16:43:32
URL: http://minigrisen-pyret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0