Född att Shoppa.



När livet är tufft.
går de tuffa & shoppar.

**
Livet är fullt av frustrationer & utmaningar -
men till slut hittar du en klänning som du
tycker om.



Jag kan klara allt... om jag har dom rätta skorna.

***
När jag blir trött på att shoppa, sätter jag mig ner
& provar skor.

***

Du kan aldrig ha för många vänner...
eller för många skor.





Den som sade att pengar inte kan köpa lycka,
vet inte var han ska shoppa.

***

Shopping är inte en fråga om liv & död...
Det är mycket viktigare än det.



Det finns inget bättre än en bra affär -
förutom en bra affär med rea.

***

En bra shoppare har förmågan att gå från affär till affär..
utan att förlora entusiasmen.

***

Pengar har inget värde, de kan inte spendera sig själva.
Allt beror på skickligheten hos den som spenderar.



Detaljhandelsterapi gör garanterat att du känner dig bättre.

***

Köp inte vad du vill ha utan vad du behöver; vad du inte
behöver är inte värt ett dugg.

***

Shopping är det roligaste du kan ha med kläderna på!!



Om du någon gång skulle tveka... ta den lilla svarta.



Dom här texterna är ur en liten bok som juste heter
"Född att shoppa".

Fick den i present av en manlig bekant... som av någon
anledning tyckte att den passade in på mig!!??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0