Första veckan....


Äntligen bor man i lilla radhuset.... men under helrenovering!!!
Har målare, snickare, städfirmor & en flitig vicevärd som turas
om att vara i min nya bostad.


Det tas inte ett rum i taget, utan alla rum är påbörjade mer eller mindre.
Någon Tv har jag inte fått upp... taklampor är två glödlampor som målaren
rår om. Det är imma på fönstren för all fukt från spackel & färg.




Men det är mysigt med tända ljus också... är förnärvarande
stationerad i köket... tills vardagsrummet är klart.


Nu brukar inte min starkhet vara tålamod... men för en gång skull
så känner jag att det är helt ok att vara utan tv & data, med tända
ljus vid köksbordet.

För i slutändan... kommer det att bli så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0